söndag, maj 27, 2007

Nu får det räcka...

...eller rättare sagt...det kommer att bli rätt sporadiskt och långt mellan inläggen här. Inte för att det inte händer nåt i och kring mitt liv. Utan helt enkelt för att jag har så mycket annat att stå i just nu. Att sitta framför datorn under annan tid än arbetstiden ligger långt ner på prioritetslistan just nu.

Men naturligtvis så kommer det nåt enstaka livstecken eller så från mig med mer eller mindre jämna mellanrum. Nån vecka eller två kan ju lätt springa iväg.

Kom precis in efter en tur på slingan tillsammans med hunden. Vi sprang 6.6km Åtminstone om man skall tro skyltarna som säger att den gula slingan är 3.3km lång. Ok, nu sprang jag både till och från slingan och det är säkert 5-600 meter till. :)

Men åter till saken. Kom precis in och sätter mig i soffan med en flaska vatten att trycka i mig innan jag duschar. De gör nån reklam på nåt kommande program på TV3. 'Ensam mamma söker' eller nåt åt det hållet. Såg egentligen inte så noga då jag blev så trött och less på allt vad 'reality-TV' heter.

Visst såg den mamman som presenterades där riktigt trevlig ut. Det var ju t.o.m så att en själv skulle kunnat tänka sig att lära känna henne...men är hon så jävla desperat att hon måste ta en tur med TV3 för att träffa nån? Eller är det ren och skär mediakåthet?

Jag bara tröttnar och avskyr allt ännu mer än innan jag såg det här...

Dagens låt som nog får bli nån form av sommarplåga...kanske...Som sommaren med Troublemakers...eftersom deras version av Danielsson och Pekaninis gamla sommarplåga är så mycket röjigare. :)

ps.
Nu är man snigel igen...åtminstone verkar det så...
ds.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du kan ju alltid gå in på ensamma mamman.se ;)
Tycker det e modigt att låta sig filmas,själv skulle jag aldrig våga, steget för mig var att sätta ut en annons på nätet efter 7 år som självald "snigel" och jag fick ju maken på kroken! =)
Fast det handlade inte om desperation utan mera att jag ville VÄLJA eftersom det alltid och oftast handlat om att dom/männen alltid valt mig visserligen med mitt samtycke men det har aldrig funkat i längden.

Idag e man ju nöjd och glad och förvånad över varför det blev just vi två!?
Tror nog att det var lite ödets makt som hade ett finger med...

Varför inte go for it om du gillade henne,du har inget att förlora,var lite wild and crazy ;)
,,,fast det e du ju redan :D))

08:54  
Anonymous Anonym said...

Helt sjukt.

Vänta bara, snart kommer väl Bloggare Söker Fru.

Tja...

20:02  
Anonymous Anonym said...

Lessen att det inte höll med nya lövet... på brännet igen!

För övrigt vet du vad jag tycker om dokusåpor...OCH förnedringstv....just LOVE it!

Kram Carina

09:37  
Anonymous Anonym said...

förnedringstv.. hmm.. suck.. trött på idiotin, jag börjar bli riktig tant o kikar mest bara på nyheter, och nån enstaka film, då och då.. shit.. spelar lite fable på x boxet.. ja e en elefant, tantelant.. vilken kondis din vovs har.. skrattar.. och inte du då ;o)
ni e galna..
mini o katterna hälsar.. vovs komma äta katt.. nam nam.. ne de kan ju bli bästisar.. yin gillar apport o bita i strumpor.. hehe..

kramikram maddamen simsalabim

20:21  
Anonymous Anonym said...

Älskade brollan, dig har jag inte hört o sett på länge. Saknat dig lite faktiskt.

Får se när man får höra från dig igen nu då...

... min blogg har fuckat ur så jag har bytt adress till blogg.se

Ha det ljuvligt!

Fru P

22:00  

Skicka en kommentar

<< Home