fredag, juni 01, 2007

Ooooont...

Lindade händerna och stod i en timme och slog, sparkade, armbågade och knäade den stackars sandsäcken igår. Har sällan varit så totalt genomblöt efter en träning som igår. Det gick bokstavligen att vrida ur linne och byxor efteråt.

Gick ut lite lugnt till en början, för att efter en stund, när jag kände att allt stämde. Köra på i ett furiöst tempo. Så när jag efter en 20 minuter kände att det gick jättebra. Fortsatte jag en 40 minuter till. Alla annan träning som jag vanligtvis brukar genomföra fick skjutas upp till annat tillfälle.

Men idag...så har jag äckligt ont i axlar, överarmar, lår, vrister och ena armbågen. Fast det var så kul att jag måste göra om detta i morron när kroppen hunnit vila lite.

Dagens låt är Killing it med Raised fist.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fight the power! :)

22:42  
Anonymous Anonym said...

Wohooooo! Skönt att få ur sig lite... tjae... allt möjligt. Eller hur???

Work it baby.

23:20  

Skicka en kommentar

<< Home