onsdag, mars 07, 2007

Hallå...någon hemma?

Har sett några som verkar ta en paus i sitt bloggande de senaste veckorna. Helt ok och i en del fall kanske att föredra.

Missförstå mig rätt nu...jag tycker att det är lite kul att läsa kommentarer från återkommande läsare. Oftast så står det nåt i stil med...

'Ohhhhh neeeeeej...inte lägga ner din blogg...du får inte sluta...jag klarar inte av att leva utan att få läsa dina ord varje dag...'

...ja, nåt i stil med ovanstående brukar det kommenteras...

Varför får man inte läsa 'Inte en dag för tidigt...äntligen...nu fick jag livslust igen...'

Dagens låt är Bury me med Helmet.

18 Comments:

Anonymous Anonym said...

Harf harf harf, det var mitt piratskratt... Jag tror jag ska googla på bloggpaus och klistra in din kommentar överallt jag orkar... :D

13:16  
Anonymous Anonym said...

buse ;o)

14:31  
Anonymous Anonym said...

Ok, sluta blogga då så ska jag skriva så ;)

Men ärligt, slutar du får jag abstinens!!!!

20:37  
Anonymous Anonym said...

"Inte en dag för tidigt" står det minsann i min blogg din jääääävel.

Tyvärr hunken, tyvärr har jag en dålig nyhet. Jag tänker inom kort skriva ett inlägg igen - kan nämligen inte hålla mig :)

I need the blog. The blog needs me.
Fact.

22:10  
Anonymous Anonym said...

Måste berätta...
Jag läste en bok av Linda Skugge. För att se vad hon skriver. När jag läste kom jag att tänka på Mumrik....hmm?...

För övrigt är det roligare att läsa vad du skriver.

01:04  
Blogger niinis said...

Bläääääääääääää....

07:41  
Anonymous Anonym said...

Jag måste skriva en gång till hur bra tänkt det var, andra verkar inte förstå det... Heja mumrik!

10:46  
Anonymous Anonym said...

Jag lyckades hålla mig borta från bloggandet i exakt så många dagar jag behövde. Det var aldrig tal om att sluta bara koncentrera mig på andra saker. Eftersom jag är arbetslös hamnar jag lätt framför datorn flera timmar om dagen.

De timmarna behövde jag till annat den här veckan och det var absolut inte en dag för tidigt.

Jag tror att du tycker det är mer än lite kul att läsa våra kommentarer. Jag tror du blir jätteglad när någon printad ner en liten rad rörande dina fantastiska inlägg.

Tjing

18:08  
Anonymous Anonym said...

I dag ska jag bjuda frugan på din fiskgryta. Wish me luck...

11:59  
Anonymous Anonym said...

Tja du vet, vissa åsikter väljer man ju att behålla för sig själv helt enkelt......

/Tundra

08:59  
Anonymous Anonym said...

Hallå??

Någon hemma här??

Känner du någon som heter Christoffer Keri förresten?

10:03  
Anonymous Anonym said...

...fler som tagit bloggpaus...? ;)

09:30  
Anonymous Anonym said...

Nä brorsan - nu får du komma med ett nytt inlägg snart...

11:07  
Anonymous Anonym said...

Ok, you've made your point :D
Kom tillbaka nu!

15:30  
Anonymous Anonym said...

Ok, you've made your point :D
Kom tillbaka nu!

15:31  
Blogger Unknown said...

Näää..fortsätt du..
Det är så lugnt och skönt när du är tyst...

20:17  
Blogger niinis said...

Ja...jag tror att vi alla har fattat nu..... sluta larva dig!

Kom tillbaaaakaaaa.....

Körde ett klassiskt Ninisinlägg! :)

07:48  
Anonymous Anonym said...

Fast jag måste ju erkänna att Chris får ta onödigt mycket stryk på msn när inte du är med...

/Cian

12:28  

Skicka en kommentar

<< Home