lördag, februari 17, 2007

*Host* *Host* *Host* nu är det helg...så man har tid att vara sjuk...

Varför tas allt som skrivs emot så allvarligt och okritiskt? Inte bara i media menar jag då...för kolla med kreti och pleti om det som står i aftonhoran och sexpressen...det måste ju vara sant...annars så skulle de ju inte skriva om det...eller?

Så det där med konspirationen...det var en liten skojsig anmärkning till att carina och alis försökte sig på att ge mig en trevlig alla hjärtansdag...men se den gubben gick inte...

Nu har jag gjort mina första glutenfria pannkakor...barnen uppskattade naturligtvis pannkakor till frukost. Att de var glutenfria spelade ingen roll. Måste säga att det var en viss smakskillnad mot vanliga pannkakor, men inget större och man vänjer sig garanterat vid det. Och senare idag så blir det glutenfri fiskgryta. Nu var det inget gluten i den tidigare heller, fast då var det bara en fiskgryta...

Just det...jag tackar för alla kommentarer...orkar inte med mer än detta tack då jag har gått och blivit febrig och förkyld så det liknar inte nåt...

Dagens låt blir därför I wanna be your dog med The Stooges.

För övrigt tror jag på stenguden Allan

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du som är så kreativ i köket hittar säkert på olika sätt att laga glutenfri mat på :)

Men du, den där Allan.. är han verkligen bara gud över ett gänt stenar?? Tycker ju synd om honom... ;)

13:24  
Blogger mumrik said...

Vad har fått dig att tro att han bara är gud över ett gäng stenar? Han är en stengud, inte gud över sten. Alltså...han är av sten...det är därför han heter Allan...

13:32  
Anonymous Anonym said...

KRYA!!!!!

14:58  
Anonymous Anonym said...

Så alla som heter Allan är av sten?? (är jag jobbig nu??)

00:00  
Anonymous Anonym said...

krya på dig.. ysch o ve! ! !

store kramen till dig o allan brallan..

hehe

13:39  
Blogger Maja said...

Näää .. ska en till tracka min katt

hur tror du det känns när någon retar mig för utseendet på min "pussy"?
;-)

07:44  
Blogger niinis said...

Ojoj..... krya på sig! Är du "nära döden" förkyld eller är du inte sån kanske.... tror inte det jag! Det klär inte dig....

Krya // N

10:04  
Blogger mumrik said...

pendelilskan: Tack!

liza: Nope...bara stengudar som heter Allan är gjorda av sten...

maddam: Tackur! (Tack på isländska... ;)

vinhaggan: Japp...ytterligare ett elakt troll som trackar din katt...och hur jag nu skall tolka det sista med att retas för utseendet på din pussy...ja du...jag säger inget, så har jag inget sagt... :)

niinis: Var hemskt febrig...40.3 som toppnotering i lördags...idag så har jag bara 38.5...men tror ni jag stannar hemma eller? Nope! Inte en janne...jag trycker i mig några skumma tabletter å så orkar man med otrevliga användare även en sån här dag... :))

Fast jag försöker hålla mig inne så mycket som möjligt...annars så funkar jag som vanligt och är fortfarande samma onda troll som jag brukar vara... :))

11:26  
Blogger niinis said...

Piiuuuuh... skönt o höra, började nästan bli orolig!

Men shit...de va ingen liten feber du hade!! O du.... är jobbet så viktigt verkligen?? Man har ju faktiskt rätt o va sjuk ibland...

13:13  
Anonymous Anonym said...

Erkänn!! Du blev lite glad!

14:46  
Blogger Maja said...

Ibland är det bara så bäst att låta bli.. och visst lyckades jag trigga exakt den kommentaren jag ville ha.. *ha ha ha*

21:08  
Anonymous Anonym said...

Så det finns alltså flera stengudar?? :)

16:42  

Skicka en kommentar

<< Home