fredag, februari 23, 2007

full...fullare...mumrik...

teqila...teql...tek..mexikansk sprit är bra för blodsmältningen...har nu druckit en skvät och känner mig mysik...nu skall jag komma i stämming och skrämma grannarna. agnostic fronts somethings gotta give dånar och antingen så är bruno van...döv eller död...öfr han sover lugnt på soffan...

nu skall jag ta en te...mexikans dricka igen...känns som o mdet här kommmer att spåra ur ikväll...

har jag tagitdagens låtså får jag ta morgondagn slåt istället..Everyone Else Has Had More Sex Then Me med tism och låten och videon kan avnjutas här...

Länk till en flashfil med låten...

5 Comments:

Blogger Chris said...

:D

23:31  
Anonymous Anonym said...

hehehe..
goding!

08:59  
Blogger mumrik said...

Nu när jag läser det...vad är egentligen 'blodsmältning'?

09:12  
Blogger Mia said...

Är du bakis nu??

11:30  
Blogger mumrik said...

alis: Nope! Är av naturen skapt på så vis att jag aldrig varit bakfull någonsin under mitt liv...mår varken dåligt eller har ont i skallen dagen efter...oavsett vad eller hur mycket jag druckit...visst är livet rättvist... ;)

11:43  

Skicka en kommentar

<< Home