lördag, februari 24, 2007

Lördagshjältar...

Ser att jag lyckades med konststycket att skriva ganska så läsbar text igår kväll...trots all tequila jag skickade i mig...gick till puben efteråt och insåg att det var roligare hemma...så jag drog hem igen...

Nu var jag i dilemmat att låta texten stå som den är...eller rätta till den så att den var läsbar...men då skulle jag tappa den där 'dokumentära' känslan...så det får vara...

Dagens låt har jag ju tydligen plitat ner redan igår...så det får vara...

Stenguden Allan gillar dagens låt...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gubben då! Behöver du Treo idag ;)

08:43  
Anonymous Anonym said...

ja låt det vara.. hahaha.. charmant =)

09:01  
Blogger mumrik said...

garbo: nope! Här har aldrig behövts några värktabletter dagen efter kvällen innan...jag är en av lyckliga få som inte drabbas av baksmälla... :)

maddam: Jo, tänkte att det var nog bättre att låta det se ut som det gjorde... :))

09:14  
Anonymous Anonym said...

"Blodsmältningen..." Kanske är det någon reningsprocess som kroppen behöver när den lider brist på vissa ämnen som jäst, malt, majs m.m. (Vanliga ingredienser i rusdrycker). Ungefär som att lite radioaktivitet är bara nyttigt och karaktärsdanande.

11:50  
Anonymous Anonym said...

Det är för att inte blodet ska svalla så mycket...

14:18  

Skicka en kommentar

<< Home