lördag, februari 10, 2007

Att det aldrig tar slut...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

...meningar är skrivna med? Nä, tacka vet jag Joyce...

Bombad och sänkt av Arne Anka (den någotsånär sanna historien om hur Arne Anka kom till att födas)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En betongvägg

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Det var nåt japanskt igår kväll...innan jag gick ut...tror att det var samma som du tittade på...

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

16:02 (riktig tid 15:43)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Just nu så är det nån som skriker i bakgrunden...Fear Factory är underliga...

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Tidigt i morse...på väg hem från puben...ensam faktiskt...för att direkt gå ut med hunden...kändes som en bra idé just då... :D

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Vad jag ev. skall ha för nåt gott i kväll...

8. Vad har du på dig?

Grå t-shirt, sletna blå jeans...

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Kommer aldrig ihåg mina drömmar...

10. När skrattade du senast?

Idag på morgonen...åt frukost och tittade på Magnus Betnér...han är så där snyggt elak och arg på det mesta...han låter nästan som jag... :)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Orangea tapeter med nån blåaktig inkamönstrad bord...samt några tavlor på mig och barnen som små...ett gammalt foto på mig sm 6 månaders unge struttande omkring helt naken. Det var i den åldern man var söt när man var naken...nu skulle man klassas som sexdåre eller pervers...

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Har du inte fattat det än så är det nämligen fakta...ALLA är idioter...alla utom jag...men visst har jag sett nåt konstigt. Min vovve låg och gosade med grannens katt när han helt plötsligt fick för sig att det var en tik...han är knäpp...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Vilken då?

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Tenacious D: The pick of destiny

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Köpa en stor segelbåt och betala av alla skulder...stoppa undan en liten slant för ev. oförutsedda kostnader och skänka bort resten till bättre behövande. Jag behöver inte vara rik för att må bra...

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag tycker att Nelly Furtado är riktigt bra...

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Ta barnen och emigrera till Italien...

18. Tycker du om att dansa?

Jo, det ser snyggt ut på film...

19. George Bush?

En religiös fanatiker...lika galen som vilken muslimsk fanatiker som helst...jag ser ingen skillnad iaf...

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Nu har jag ju redan två töser och då första tösen blev döpt efter asatrons första kvinna...Embla...så är jag nöjd med det...och naturligtvis så skulle första sonen heta Ask... :)

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Jaaaaaaaaa...när kan jag åka?

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Tja...om det nu skulle ske...då jag inte tror på nån gud...förutom stenguden Allan...så skulle jag bli jäkligt besviken och känna mig blåst och den där gud skulle säkert stå där och skratta åt mig...å sen hade slagsmålet varit i full gång...jag vägrar att ha fel... ;)

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Jösse, Jensen, Peter och Nillan


Dagens låt är Noise, noise, noise med The Damned.

Jag tror på stenguden Allan...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul att du gillar Betnér, det gör jag med av samma anledning. Jag fick biljetter i julklapp från frugan till hans uppträdande på Storan i Gbg i slutet av mars. Det lär bli sköj...

Och det där med Italien låter inte fel det heller...

17:33  

Skicka en kommentar

<< Home