torsdag, februari 15, 2007

Urinväck...

Snacka om att det är torka på idéer hos TV shop. Bläddrade förbi och fick se dem pusha för denna produkt. Urine gone... Är det verkligen ett så pass stort problem att man säljer denna produkt på TV shop? De får de att verka som om alla husdjur springer omkring och pinkar inomhus hela dagarna...

I så fall är min lille byracka onormal...de enda gånger han gjort nåt inomhus, är när han varit magsjuk på ett eller annat sätt...

Jag blir så trött på sån där skitreklam helt enkelt. F.ö tycker jag att TV shop borde läggas ner...

Jag tror fortfarande på stenguden Allan...

Dagens låt är Människan som försöksdjur med Totalt jävla mörker.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är väl inte ovanligt att tv-shop kränger grejer som "är ett måste för att överleva" men som egentligen visar sig vara en påkostad flaska med vinäger el. sviskonpudding..el. va fan som helst...

...jasså.. gåre att lyssna på norrländska band..??..hehe...

http://kalsongmannen.sprayblog.se/

08:30  
Blogger niinis said...

O jag som varit en toksucker för allt på TV shop, jag lovar... ett tag hade jag varje magmackapär man kunde köpa på TV shop...

*SKÄMS*

08:59  
Anonymous Anonym said...

Tv shop suger,hatar det precis lika mycket som dessa RingoLingo program *kräks*

På tal om byrackor så vette sjutton om detta är ett gravsymptom på min lilla,hon vägrar gå!! Hon bara stannar sätter tassarna prompt likt en tjurig åsna i marken och bara tvärvägrar!!!

Håhåjaja bara till att bära in hunden igen som kvickt studsar tillbaka upp i sköna sängvärmen och där ska hon tydligen ligga =)

Hoppas du fick nån kram igår,jag smög mig in till stenguden Allan o bad han förmedla en till dig ;)

09:20  
Anonymous Anonym said...

visst är det märkligt?? TV.shop har en sorts hypnotiserande effekt.. man kommer i nån sorts trance..."känner du dej fet och blek nu efter vintern"..mjooo
"vill du inte ha fina vita tänder"..mjooo?
"visst BEHÖVER du den här fiffiga slice,hack och bank mackapären för ENDAST 895 kronor " JAAAAAAAAA..*extas*
Det borde vara förbjudet att sända tv-shop på nätterna ..att sitta uppe och slöamma en nyfödd medans man desperat försöker hålla sig vaken genom att desperat zappa på tv:n är en FARLIG kombo!..man fastnar obehörligen i tv-shops garn..har inte själv köpt något..men exmannen tycke en gång att det var en strålande ide att köpa en picnickorg med röd och vitradigt plastinrede för 599:-en natt för många år sen... det bästa var att han inte ens MINDES(sa han) att han ringt och köpt den..utan att det måste skett i nån sorts dvala... behöver jag nämna att den anvädes 0 gånger??

CARINA

10:30  
Anonymous Anonym said...

Nääää jag hålle inte med någon här... tycker faktiskt TV Shop är jävligt rolig. Det är ju humor. Jag har gärna TV Shop på i bakgrunden för jag tycker det är lite underhållande faktiskt...

Särskilt när de där superfit(t)a amerikanskorna står och talar om för kameran hur himla bra de där träningsmakapärerna är eller när den där dammsugesnubben visar hur lätt allt katthår går bort med rätt munstycke.

Skulle inte köpa något men tycker absolut att det är bra TV :)

11:58  
Anonymous Anonym said...

Blir en del tv-tittande nu och det som gör mig mest irriterad är just tv-shop och ring-gissa-vinn-på-ett-ord-programmen. Tv för idioter tycker jag.

Vart hittar de alla idioter som står som statister i en inslag om pilatesdvd eller bulls eye (eller vad den nu heter). Smilande dumskallar som står som fån och tycker att produkterna är det bästa som finns.

De där två puckona som gör reklam för just bulls eye, den lilla mixern tar priset. -Åh, kolla så lätt det är att göra en tapenade eller en smoothie. Publiken sitter som förstummade, som om det var världens grej.

Skulle hellre dö än att gå på den skiten.

Såja, nu har jag lugnat ner mig igen... *suck*

Du får inte ta upp så frustrerande saker, jag kan få en hjärtattack här borta.

14:27  
Anonymous Anonym said...

Det här är inte en TV-shopprodukt men den är lika dum ändå. Trodde först att det var ett skämt:
http://www.coolstuff.se/p468/LitterKwitter.html

14:58  
Anonymous Anonym said...

Jag kollade idag..På nån grej som hette slim n fit

Det var nån slags kroppsstrumpa som slätade till allt fett och placerade det på bra ställen!

Jag satt och väntade hela programmet om det skulle snackas om hur man gjorde när man skulle kissa..För den var jävligt tajt och nästan heltäckande Men näää amerikanskor kissar tydligen inte..

För oss vanliga dödliga europeiska kvinnor får man gå på toa innan man blir kissnödig helt enkelt

jag köpte ingen kan jag väl säja :)

/Cian

16:01  
Anonymous Anonym said...

Ha ha ha ha ja den där Bulls Eye. Paret som står bakom disken och deras tillgjorda vänner som står och säger "oooohhhhh" och "aaaaahhhh" åt allt. Ha ha. HUMOR.

Å Slim n Fit ville jag ärligt köpa men gubben sa tvärnej. Vaddå? Om jag skyndade mig så fick jag ju en svart på köpet??!!!! VÄrsta kapet ;)

19:48  

Skicka en kommentar

<< Home