torsdag, februari 15, 2007

Där ser man...

...några läsare av min lilla blog gaddar sig samman och konspirerar mot mig...

Men vi får väl se vem som skrattar sist... (Kan nämna att allt rinner av mig...väldigt lite som biter på mig)

And now for something completly different...

Fan i helvetes jävla skit röv satans kuk...det verkar som om den gamle punkarn dragit på sig en släng av glutenintolerans på äldre dar...skall ta blodprov nästa vecka och se. Är det positivt, så görs det en gastroskopi där de tar en biopsi på tolvfingertarmen för att konstatera...

Skulle så vara fallet...så får jag glömma att flytta till Italien...bo i Italien utan att äta pasta...i don't think so...

9 Comments:

Blogger niinis said...

Hur märker man det??? Ont i magen eller vad?

Å vad härligt med sån "stoppa ner ett rör i magen så man kräks ihjäl sig" mojäng!

Lite peppning inför testet :)

08:55  
Anonymous Anonym said...

är inte glutenintolerans väldigt.....opunkigt?

Carina

09:09  
Anonymous Anonym said...

Bläääk jag har gjort en sådan..VERY obehagligt..

Väldigt opunkigt!!!

Vaddå gaddat ihop oss? Mot vad? Stenguden Allan??

/Cian

09:19  
Anonymous Anonym said...

Jag undrar också. Vad är det för konspiration och hur blir man medlem?

10:04  
Anonymous Anonym said...

Men - lustigt. Vi är nog syskon ändå rå... jag skall ju också kolla upp det där med gluten- eller laktosintolerans.

Å så håller jag med de andra - vaddå för konspiration?

11:12  
Anonymous Anonym said...

Gluten och laktosintolerans är vanligare än man tror. Magen är i total obalans. Har jag hört. Jag försöker dra ner på mejeriprodukter, svårt eftersom jag älskar glass och yoghurt.

Någon konspiration känner jag inte till så jag fortsätter som vanligt.

Ps det finns glutenfri pasta och det bästa är att den smakar riktigt gott. Ge inte upp hoppet om Italien, pizzor kan dock bli värre. Vem vill käka fullkornspizza??

Trevlig helg

11:27  
Anonymous Anonym said...

Fullkornspizzan smakade Blähhhk spott o fräääs :/

Så nu har jag varnat!

Trevlig helg förresten...:)

16:51  
Anonymous Anonym said...

italian utan pasta ack o ve.. ne hua! men du ja.. allan brallan.. vad e det för sekt du startat och hur blir man medlem, måste man vara stenad först? hehe host host... krax krax... konspiration? JAG VILL VA MÄÄ hehehehe

19:48  
Blogger RedAngel said...

Välkommen till klubben...asså den glutenfria skiten! Och asså..såg ngn nämde fullkornspizza? Ehe...det kan man ju inte heller äta då man har glutenfritt shit att förpassa sig efter!

Alla mjölsorter innehåller gluten & gluten e det som får brödet att fluffa sig *S*...ja, jag har nyss avverkat dietisten & legat och muttrat förbannelser för denna åkomma! Grillkrydda kan innehålla gluten???? Mitt liv liksom bara...pfft...mina grillaftnar bara pffft...Å VAD SUR JAG ÄR!!!

Och mumlish...om testet visa det, vill du verkligen bli cuttad i tarmen?! Jag vägrade...men fick ändå överge mina bröbitar...langa precis upp en bild på mitt lilla testapå-paket med glutenfritt shit *S*...så kolla man här?! Deppande tanke...jag vill äta det jag vill :S & är fortvarande butter!

01:03  

Skicka en kommentar

<< Home