söndag, juni 04, 2006

En sån härlig dag...

Nu skall jag ta en promenad med hunden och samtidigt handla lite frukt och grönt. Sen när jag kommer tillbaks, så är det en liten tur med cykeln. Den är nu hopaskruvad och jag hoppas att allt fungerar som det skall. Lär bli några smärre accelerationer samt inbromsningar. Får se om man blir så där vårtokig som man brukar bli när man väl har det där monstret mellan benen. I så fall blir det både wheelies och stoppies... :))

Sen, om allt funkar och jag överlevt, blir det MotoGP på Eurosport...direkt från Mugello...där skulle man varit nu. Varmt och härligt väder. God mat och dryck. Och det finaste av allt...bensin, olja och bränt gummi som hänger i luften. :))

Dagens låt är Jack N Coke med Undermind.



ps.
I morgon är det grundlovsdagen och plats för firande. Grannarna undrar alltid varför man firar dagen innan Sveriges nationaldag...det råkar vara så att Danmark har sin grundlovsdag den 5:e Juni.
ds.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hur länge har du bott i Sverige? Det låter ju som om du är uppvuxen här i alla fall.

14:34  
Blogger mumrik said...

Jag har bott här i nästan hela mitt liv...men jag har anammats med danska vanor och högtider... :)

16:26  
Blogger niinis said...

Gratulerar!

SJälv dirar jag skärtorsdagen lite extra.... blir mycket skära limpa ;)

14:32  
Blogger niinis said...

Hmmm....dirar???? Firar....

14:32  

Skicka en kommentar

<< Home