fredag, juni 16, 2006

Allt kan ju inte vara bra hela tiden...

Idag skiner solen och det är riktigt varmt. Som om det nu skulle skilja sig nämvärt från de senaste dagarnas väder. Jag satt på utsidan och tog igen mig efter en hård morgon med massor av tungt arbete. Jag flyttade åtminstone en skrivare och drog om några kablar i alla fall. Efter att haft en riktigt stressig dag igår, så tyckte jag nog att en halvslapp dag inte skulle göra ont. Så en hel del av dagen har tillbringats utomhus.

Det har varit en massa de senaste dagarna. Vilket inte gjorts bättre av att man nog får börja ragga bland fruktstånden igen. Tråkigt, men det är ju så det blir ibland. Så det verkar som om jag kanske kommer att återuppta mina små äventyr bland butikerna i närområdet. Fast jag får väl se hur det utvecklar sig under helgen innan jag ger upp.

Såg i morse att Sverige vann...hade händerna fulla av annat som var betydligt trevligare än att titta på TV igår. Förlorade 20:- på matchen, hade ju tippat 2-1 till Paraguay. Men jag hävdar fortfarande att svenskarna spelar en fotboll som får åtminstone mig att tycka det är roligare att se gräs växa, eller färg torka för den delen.

Dagens låt är I hate people med Anti Nowhere League.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Full rulle här oxå, jobbat elva dagar i rad, dock tog jag mig tid och kollade på matchen igår men var sjukt nära att stänga av och sova istället. Tur vi vann, annars hade de stackars grabbarna fått feta otäcka rubriker i media idag.

Ser att du bytt bild, är den nytagen. Blir svårt att tänka bort mohawken. Ser att vi är tatuerade på samma arm och ställe. Jag har en dödskalle, men har lite svårt att se vad din föreställer. En kanin?

;)

20:40  
Blogger mumrik said...

En kanin...*asg* Nej, det är faktiskt en grip. En blandning av lejon och örn. Har två taggar på gång. GAIS emblem på vänstra armen. Sen skall jag ha en länk, skapad av mina barns namn. Men det är lite problematiskt var jag skall lägga den. Jag är inte direkt ohårig om man säger så. :))Hyfsat nytagen bild är det.

20:58  
Anonymous Anonym said...

Jag har en kompis som har sitt eget namn skrivet i blindskrift på insidan av överarmen. Riktigt snyggt. Han är inte heller ohårig.

Jag kunde svära på att din tat föreställde kaninen från Donnie Darko.

GAIS vad är det för nåt? Ett lag? :)

21:05  
Blogger mumrik said...

Det lät inte så dumt alls det. Har haft funderingar på att skippa länken och köra ett namn på var underarm. Men de har så ojämnt långa namn, att det riskerar att se konstigt ut i stället. :)

Nu när du säger det och jag tittar på bilden...det skulle faktiskt ha kunnat vara den kaninen ja. :)

Hörredudu! ;)

21:33  
Anonymous Anonym said...

Ser faktiskt ut som Donnie Darco kaninen på långt håll. Fast det är ju bara coolt med en tat som är en synvilla...

08:51  
Anonymous Anonym said...

Kapten Klänning?

11:20  

Skicka en kommentar

<< Home