måndag, april 03, 2006

No rest for the wicked...

Antagligen så är man elak av födsel och ohejdad vana. Lite elak måste jag ju ha varit som drabbats igen. När man börjar känna att man är på väg ur svackan och man inte har så där förbannat ont i axeln. Ja, man har t.o.m kunnat använda armen hyfsat normalt. Då gör man nåt dumt och vips så har man precis lika ont i armen igen som när man slet av muskelfästet.

Nu är det bara ett litet problem. Jag vet inte vad det är för nåt dumt jag har gjort. Så orsaken till att det gör så här ont igen har jag ingen aning om. Men det är ingen idé att gnälla. Det blir inte bättre av det. Så det är bara att bita ihop och försöka se nåt positivt i att det är tjock dimma och hög luftfuktighet idag.

Dagens låt är Liar med Henry Rollins Band.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Husvisningen lockade hela stadens småbarnsföraldrar till sig. Små barn i korgar överallt, kunde inte gärna lägga mig i soffan. Det fanns ingen men ändå...

12:14  
Anonymous Anonym said...

Aj aj, är inte kul när man inte ens vet VAD man ska sluta med/undvika för att det ska bli bra!
Det kan inte vara så att du viftade för mycket med armarna på matchen i lördags? :)

12:37  
Blogger mumrik said...

malliz: hade det inte varit snyggt att lägga upp benen då och visa att du bestämmer? ;)

flingan: kan aldrig tänka mig att matchen spelade in här... :)

monica: Hjälper inte så mycket, eftersom jag slet av ett muskelfäste för en dryg månad sen och det hade börjat kännas riktigt bra. Men så en helg hos syster och svåger med barnen...så var allt förstört. :)

13:40  
Anonymous Anonym said...

Det e faktiskt lite synd om dig! Har å andra sidan svårt att tro att du e en lugn och stillasittandes person som har armen i viloläge....eller?..

16:34  
Anonymous Anonym said...

Ok, det var inte matchen, men något du gjorde i helgen..hm..med den tidsbegränsningen borde det ju inte vara så svårt lista ut vad, eller?
Nä visst nä, du är ju kille..då kan det mycket väl vara svårt ;)

17:55  
Blogger mumrik said...

alis: Klart att jag är en lugn kille. Det måste man vara när man sitter på en cykel i 200+, eller när man hänger i fingrarna på en klippa 50 meter över backen. Då får man inte låta sig stressas...fast det var nog inte lugn på det sättet du menade... ;)

flingan: Allt är svårt för oss killar. Vi måste först försöka riva könsbarriären så att vi får samma logiska förmåga som er kvinnor...nej, förresten, det är ju en nergradering... ;)

11:38  

Skicka en kommentar

<< Home