torsdag, juli 05, 2007

uppföljning...

Niinis kommentar till nedanstående inlägg påminde mig om en episod som inte på nåt sätt varit unik för mig. Liknande saker har hänt ett flertal gånger. Inte lika brutala kanske, men inte långt ifrån.

En tjej jag var tillsammans med var oerhört kittlig och jag råkade väl sticka in ett finger eller så i midjan när jag passerade henne i köket. Hon skrek till och varnade mig ilsket för att göra det igen. Nu borde hon ha känt mig vid det laget. Att säga en sån sak är som att tala om för mig att faktiskt göra så igen. Så vid nästa passering åkte fingrarna dit igen. Hon försökte sig på att kittla mig. men det är ungefär lika stor chans för en reaktion på att kittla mig som att kittla en sten. Hon blev frustrerad och då jag återigen kittlade henne så grep hon det hon fick tag på och slog till...jag kan intyga att en teflonpanna visserligen inte är lika tung som en gjutjärnspanna...men den känns och den kan ge en del skador trots allt.

Hur som helst...jag ruskade av mig smällen och insåg att jag blödde rätt ymnigt. Skrattade lätt och kittlade ytterligare en gång...bara för att få 'sista ordet' sen greppade jag hennes arm och sa...inte ett slag till...snälla...

Fem stygn, en rejäl bula och en jäkla huvudvärk blev resultatet...

Dagens låt är Fly the flag med Stiff little fingers.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha.. rätt åt dig...!!!

ICKE reta kvinnan hennes vrede kan vara stor!!

Små teflonpannor ger också bulor?
*S*

Carina

14:06  
Blogger mindofapilgrim said...

shiiiiit!!!!

du är galet galen... vilken temperamentsfull flickvän.. mohahaha.. herre min skapare.. hade det var tvärt om hade killen säkert fått skaka galler..

märklig värld..

18:18  
Blogger niinis said...

SHIT..... helt rätta tag! Jag är nog precis likadan.... fan om nån killar mig på vaderna eller petar mig i naveln! DÅ SMÄLLER DET DIREKT!! JAG LOVAR!!! :)

08:37  
Anonymous Anonym said...

Jag hade oxå drämt till!
reflexmässigt u know ;)

09:42  
Blogger mumrik said...

Ni verkar väldigt eniga i er dom...om nån retar er...slå ner och mörbulta helt hämningslöst...hjälper det att säga att jag innerst inne där nånstans...gömt bakom mjölken...är riktigt snäll... :))

17:20  
Anonymous Anonym said...

...och ni är inte längre ihop för att?

Min kille är likadan, han blir precis vansinnig och skulle han dra till mig med en stekpanna (även om det var teflon) skulle jag nog kolavippa.

Vad har hänt med din coola frilla??

//Mallis

21:21  
Blogger mumrik said...

mallis: ingen aning...vi hade ju ett eldigt och intensivt förhållande... :))

Vilket bara bevisar att jag antingen är odödlig eller en urbota tjockskalle... :)

Har haft ungefär den där frisyren under ett tag nu...var enklare att köra med maskin i samma hårlängd över hela skallen...inte så noga med hur det ser ut...

23:20  
Anonymous Anonym said...

Önskar jag kunde ha samma insällning till min frisyr. Den ruinerar mig....

20:37  
Anonymous Anonym said...

*skratt*

Lärde du dig en läxa.. eller är du obotlig?

23:39  
Blogger mumrik said...

anna: Nope! Jag lär mig aldrig...är ungefär lika korkad som min hund...vad är det man säger...sådan herre sådan hund? :))

00:51  

Skicka en kommentar

<< Home