onsdag, januari 31, 2007

Hehe...

Tre gubbar satt och diskuterade om vem som skapat kvinnan. Den förste hade så mycket vackert att säga om henne så han tyckte att det var gud som skapat.

Den andre gubben hade lägre tankar om sin kärring och var övertygad om att det var fan själv som skapat henne.

Den tredje gubben trodde inte på dom andra, men var övertygad att det var en kommunalpolitiker som skapat kvinnan, för vem annars skulle komma på den tanken att placera ett avlopp så nära en lekplats.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det där var gubbigt t.o.m. för att komma från dig... :)

08:13  
Blogger mumrik said...

det roliga var väl egentligen att jag hörde den av barnen igår...när de trodde att jag inte lyssnade...de är 12 år gamla och vet nog inte riktigt vad den åsyftade... :)

09:56  
Anonymous Anonym said...

*asg* gubbigt eller inte, jag gillade den! Vilket kanske säger en hel del om min humor ;)

10:56  
Anonymous Anonym said...

Buuuuuuuu.

11:04  
Anonymous Anonym said...

jag skrev ut den på jobbet å hängde upp både på toa å anslagstavlan inatt... Undrar om de sitter kvar???

http://kalsongmannen.sprayblog.se/

22:07  
Blogger niinis said...

Drog dina döttrar det skämtet?? WHAT? Herrejösses.... vad kunde jag för storysar i den åldern....

På sin höjd nån löjlig puss story från STARLET.

08:03  
Blogger mumrik said...

liza: jag själv skrattar åt det mesta...bara det är lite sjukt... :)

pendelilska: Hehehe...

micke: Varför blir jag inte förvånad? ;) Hur länge tror du att du får gå ostraffad för detta? Du har ju mest kvinnliga medarbetare... :))

niinis: Nope! Inte mina barn...det var ett gäng barn hemma hos oss och en av ungarna berättade den...och alla satt och fnissade...mina barn också.... :)

08:13  
Anonymous Anonym said...

hmm.. ugh! buse!

17:26  

Skicka en kommentar

<< Home