tisdag, januari 30, 2007

Först så trodde jag att det var på skoj...

Vill ni se nåt riktigt urbota dumt? Och så påstår de att kristna är förlåtande och människoälskande... :))

Är jag kristen och har lämnat in hjärnan till återvinning?

Min första tanke när jag gjorde testet...var att det var en parodi...men jag insåg efter ett tag att det var det inte och då blev det faktiskt ännu roligare. Jag trodde att dumhetstoppen var nådd...

Kan f.ö. nämna att jag fick -240p :)

Dagens låt är Escape from Pigvalley beach med Sator.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha ha ha, bästa länken jag sett på länge. Gud vad skönt det är att vältra sig i sina fördomar. Om inte sådana människor fanns hade det varit alldeles för lätt...

Jag tror alla normala människor blir satanister i det testet. Jag fick bara -120, det finns nog lite George Bush i mig i alla fall (fast vissa frågor var man tvungen att svara fel på bara för att de var så roligt formulerade) :D

22:42  
Anonymous Anonym said...

hahaha..Jag fick -210

Alltså..det där är en riktig hemsida??
Inget ploj??

Läskigt..Riktigt läskigt..

Tur att jag är ateist då...

/Cian

07:58  
Blogger mumrik said...

Gjorde lite efterforskningar nu på morgonen...och min första ingivelse om att det var på skoj...visade sig vara riktig...men det är en bra gjord sida och man tvekar till om det är på riktigt eller inte...

Men det fråntar inte det faktum att det var riktigt roligt...och jag är tyvärr rätt säker på att tuffe uffe ekman i Uppsala är helt inne på den här linjen...

08:55  
Anonymous Anonym said...

*s* underbart test! Jag fick -180p!

09:11  
Anonymous Anonym said...

Skulle aldrig lägga ner tid på att göra nåt sånt dumt test. Jag lever i synd och på minus i alla fall.

Va fan, vem håller på med att lägga upp sån skit.

Var hittar du allt?

10:04  
Blogger Mia said...

-210 Det är ute med oss alla!

10:24  
Anonymous Anonym said...

Man tycker ju att det borde vara på skoj, hur fick du reda på att det var det?

11:05  
Blogger mumrik said...

När jag kollade in sidan liet mer, så såg jag att deras ungdomspastor och legosoldat pastor eek var i irak och krigade för kristendomen...det var en ledtråd...när jag kollade in ett isbn nummer från ev de böcker de säljer i sin webshop...så ledde den visserligen till en bok, men den boken var en helt annan... :)

Så jag tror att jag kan säga att det är fejk...men bra gjort... :D

19:46  
Anonymous Anonym said...

Varför kan han inte vara i Irak och kriga för kristendomen? Det är säkert många amerikaner som har det som någon slags förevändning. Är man riktigt totalt från vettet så kan man ju vara bokstavstrogen och tro att det är så "gud vill att man ska göra...".

20:05  
Anonymous Anonym said...

...Ok, jag har också kollat lite närmare. Det kan ju inte vara sant, det känns för hysteriskt till och med för svenska frikyrkorörelsen :) Fast man vet ju aldrig... *Nynnar på melodin till twilight zone*

20:09  

Skicka en kommentar

<< Home