tisdag, januari 09, 2007

Rapport från en pudding...

Sitter här på jobbet och tar en liten välbehövlig paus. Har jobbat med kroppen under hela eftermiddagen. Flyttat burar som vi skall slänga datorskrot i. Kroppen har blivit blank av svett... Muskler har spänts... Svetten har runnit över den muskulösa ryggen... Över den kraftiga och håriga bröstkorgen... De kvinnliga studenterna på högskolan har försökt dölja det...men de har dreglat över denna praktfulla skapelse till man...

De stackars förvirrade gymnasietjejerna hade naturligtvis aldrig skådat sådan prakt och de låg i drivor omkring varandra i sina försök att nå fram till denna gudomlighet...

Sen så klämde jag tummen och då jävlar svor jag en massa och så var den drömmen krossad också...

Dagens låt är Skins punx and drunx med Lars Frederiksen and the Bastards.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

hahahahahahahahahaaaaaaaaaaa.... fy fan mummel, inget fel på självförtroendet här inte! Jag skulle behöva ha Dig som mentor tror jag ;)

//Niinis

15:44  
Anonymous Anonym said...

det var ju tur det.. annars hade de följt efter dig hem.. o vad mer vet man skulle ske.. uj uj.. uuuuj.. de kan vara våldsamma de där studentskorna när de blir upphetsade.. muohahaha ..

16:12  
Blogger Mia said...

jajaja...wake up and smell the coffe!!! ;)

22:03  
Anonymous Anonym said...

din beskrivning stämmer bra*nickar instämmande*/helsingborg

00:48  
Blogger mumrik said...

niinis: Nope! Ett friskt och välmående självförtroende är det dessutom... :))

maddam: Nä men vad säger du? Hade jag kunnat vänta mig nån sorts spanking? Yiipiieekaiyeay...

alis: Mycket roligare att få stanna kvar i den där världen... ;)

helsingborg: Japp...här är det bara riktiga grejer... ;)

06:39  
Anonymous Anonym said...

I know..*haha* /Helsingborg

07:59  
Anonymous Anonym said...

med risk för att låta tjatig; du är en sköööön jävel. tack för gott skratt!

fru pendelilska

12:36  
Blogger Unknown said...

Hahahaha..Stackars dej...Är du i din drömvärld igen???


Kejsare Mumrik och hans studentskor..

Hahaha

12:47  
Anonymous Anonym said...

Är den praktfulle och muskulöse skapelsen en arbetskamrat till dig eller?

*sorry, kunde inte låta bli att dryga mig jag med*

14:40  
Blogger CV said...

Imponerande punkblogg. Tack för att du besökte min blogg och satte ett spår där i form av en kommentar så jag hittade den här snygga bloggen.
Ska titta in igen.
RS
kulturbloggen.com

14:54  

Skicka en kommentar

<< Home