lördag, januari 06, 2007

Löjlar och fånar mig...igen...

Bara för att pendelilskan krävde att man skulle göra det här... ;)

Vad gör du när du inte har något att göra?
Har sex...

Vad skulle du göra om du för en dag fick byta kön?
Ha sex...

Vad är viktigast för dig att ha i kylen?
Öl...

När, efter ett avslutat förhållande, är det ok att träffa en ny?
Direkt...

Var skulle du helst inte vilja vara naken?
Äldreboendet Sollyckan...

Vilka favoriter har du i din garderob?
Garderob?

Vad vill du inte höra i sängen?
Är den inne...?

Vad är viktigt att ha gjort under sin livstid?
Haft sex...

Vilken historisk tid skulle du vilja uppleva?
Bronsåldern...

Vad skulle du göra om du för en dag fick vara osynlig?
Ha sex...

Hur kan en annan människa få dig avtänd?
Förstår inte riktigt...vadå avtänd?

Vad ger dig gåshud?
Isbad...

Vilka regler bryter du ofta mot?
De flesta jag kan komma ihåg att bryta...

När är du som kinkigast?
Håller väl egentligen inte på med kinky...men jag är villig att testa...

På vilka sätt kan du attraheras av en människa?
Om hon vill ha sex...

Dagens låt är Barmy army med Exploited.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tackar för intressant läsning!
Kan tolkas som att du är sexuellt frustrerad alternativt besatt? He he...

Hoppas du får massor av SEX i helgen!

/fru P

18:30  
Blogger mumrik said...

Haha...nu stämmer väl mina svar inte riktigt in med sanningen...har ju sagt att jag inte skall fylla i några listor längre...men så for fan i mig och vispus tispus så hade jag fyllt i en larvlista för mig... :)

Och näe...sexet får vänta tills en annan helg... :)

19:17  
Anonymous Anonym said...

asta kask uppträder på the tivoli här i stan desn 10/3 kan det va nått?/Helsingborg

23:28  
Anonymous Anonym said...

Ja, de där me sex verkar ju va viktigt för dig...hihi. å de e ju de, e ju ungefär allt som finns i skallen, förutom när man jobbar eller har nåt viktigt för sig... eller förresten, de blir mycke sex-tankar på jobbet med, å nåt viktigare än sex finns ju inte...vi hade ju liksom inte funnits då...
Ha de..
Micke @ "panty-boy"...
http://kalsongmannen.sprayblog.se/

06:32  
Anonymous Anonym said...

Låter nästan som om du gillar att ha sex...

Hoppas då att du får plenty of that, för du låter en aning frustrerad.

:)

11:44  
Anonymous Anonym said...

Hahahahahaaaa....

....oj! //Niinis

13:22  
Blogger mumrik said...

Misstänker att min blog nu registrerar ett stort antal träffar pga användandet av ordet 'sex' hahaha

Undrar om det här var undermedvetet? :)

13:28  

Skicka en kommentar

<< Home