torsdag, januari 11, 2007

Gone fishin'

Idag så drar jag iväg för en härlig helg... Lär inte vara tillbaks förrän på söndag kväll och då kommer ju barnen hem också, så det lär väl dröja till måndag innan jag kan avrapportera det lilla som jag ändå så sällan släpper ifrån mig vad gäller mina relationer... :)

Så det blir ingen dagens låt idag, utan en lista(?) på de fem bästa just nu...

1. Sator - No!
2. Turbonegro - All my friends are dead
3. D.A.D - Home alone
4. Disturbed - Land of confusion
5. Oi Polloi - They shoot children don't they

Ha en skön helg på er...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaha.....

Bara att vänta då.

Jag är otålig och nyfiken.

10:18  
Blogger mumrik said...

Så mycket kan jag avslöja iaf...hon är jättesöt... :)

10:25  
Blogger Unknown said...

Ha en trevlig helg..

Fast jag tvivlar inte ett dugg på att den blir det :)

10:34  
Blogger niinis said...

WOW.... spännande! Lycka till o ha en mysig helg!

// Niinis

10:35  
Anonymous Anonym said...

Skön helg på dig själv du ;)

10:36  

Skicka en kommentar

<< Home