torsdag, juni 22, 2006

Midsummer madness

Midsommarafton och en del kul väntar. Till att börja med, skall jag vinka, krama och pussa flickorna hejdå. De skall fira midsommar med sin mamma. Sen skall jag ta och ge mig iväg till en kompis. Här skall hoppas skärm. :) Om väder och vindar vill, så lär det bli några hopp under dagen. Efter det skall jag ge mig hemåt för en vansinnig dubbeldejt.

Jag vet inte vilket som är mest riskabelt? Men jag gissar att hoppningen är tämligen riskfri, trots att jag kommer att packa skärmen själv. Får ni läsa om nån som glömt att rycka i snöret, eller skärmen inte vecklat ut sig. Då var det jag. :) Men skulle tro att risken är större för mig senare på kvällen. hehe...

Så ha nu allihopa en riktigt skön midsommar och gör som jag...Ta för er av livet...

Midsommaraftonens låt är The gangs all here med Dropkick Murphys.


2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vi väntar andlöst på att få höra om dubbeldejten om det inte är censurerat...

Kul att du överlevde i alla fall... :)

12:50  
Blogger mumrik said...

Njae...den delen av kvällen och natten tar jag i memoarerna i stället. :)

14:47  

Skicka en kommentar

<< Home