fredag, april 06, 2007

Rapport från en som behöver sömn...snart...

Vi sitter här tre gamla goda vänner och har det lite trevligt. Jag, Jensa och Ileach, en bekant från Islay som brukar hälsa på några gånger per år för att ge oss vad vi tål. Nu tål både jag och jensa ganska mycket. Hur som helst. Vi börjar med att lyssna på en del gammal traditionell punk i början. Men av nån konstig anledning så slutar det alltid med att vi på rätt hög volym spelar Hatebreed, Biohazard och Blood for blood innan vi drar ut och gör den lilla byn osäker...

Nu brukar vi skölja ner whiskyn med rejäla mängder öl för att det inte bara skall bli sprit vi dricker...som en liten förklaring till vem och hur Jensa är...så var han med vid den stora provsmakningen. Då när vi testade en massa olika kolsyrade drycker...han tyckte bra om kolsyrad whisky...vilket diskvalificerar honom som smakråd. Som kuriosa kan nämnas att vi en gång i tiden spädde ut 90% sprit med 45% sprit för att det inte skulle bli så starkt. Att han dessutom har svårt för auktoriteter, speciellt poliser och väktare, gör det ibland ganska så innehållsrikt och spännande att gå ut med honom.

Än så länge kan jag skilja på höger och vänster...och jag hittar fortfarande tangenterna på tangentbordet...eller om det är så enkelt att fingrarna faktiskt fortfarande lyder mig? Vi tänkte inte att vi skulle gå ut idag egentligen...men tydligen så var det en del måsar inkomna så vi kanske orkar med att gå ut idag trots allt...fast det blåser för jävligt alltså...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Spänningen är olidlig, slutade natten återigen framför soda streamern? :D

09:54  
Anonymous Anonym said...

HÅller med Chris. Spänningen är oliiiidlig :)

Kör hårt.

/pendelilskan

22:17  
Anonymous Anonym said...

...ja hur slutade det!!?

*väntar otåligt vid min dator* :)

09:07  

Skicka en kommentar

<< Home