tisdag, september 19, 2006

Vad nu då?

Vaknade klockan 4 och satte ner foten på golvet. Jäklar i min lilla låda vad ont det gjorde...tände lampan för att se efter varför foten kändes som den kände. Nu är det inte ovanligt att jag skadar mig och så när jag går loss och leker. Men just den här gången förstår jag inte riktigt vad som hänt. Jag lovar, jag har troligtvis inte gymnastiserat eller utfört några stunts i sängen...åtminstone inte i natt. Men foten ser ut som en blåsfisk. Som om den blåst upp sig för att verka större och mer hotfull inför en fara. Vilket jag tycker verkar rätt dumt om man tänker efter. Kommer det en haj och den dumma fisken blåser upp sig...ja då tänker väl hajen att det blir så mycket mer mat och käkar upp den...men åter till foten.

Den är lite blåröd och svullen som f*n. Sen så går den inte att stödja på. Vad kan man egentligen skada sig på under natten i sängen medans man sover? Några förslag? Får gå till doktorn när de öppnar och se om det är det lilla brottet jag fick i somras som spökar, vilket är troligt eftersom det är samma fot. Ja, ja...högläge och is väntar strax.

Efter att fått snurr på det där pandora, som christopher tipsade om, så har jag fått in en hel del trevlig musik där. Är ni intresserade av att lyssna på lite trevlig punk/hardcore så finns länken här till höger under punkmummel radio och sen finns även christophers radio under bloggradio.

Men en dagens låt blir det ändå...för all punk finns inte att tillgå på pandora. Så dagens låt är So what med Anti-nowhere league.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har du fått en blåsfisk på foten? Låter som en inflammation. Konstigt.

Blir nostalgisk till din "Dagens låt", den har man sjung... förlåt vrålat mycket.

08:16  
Anonymous Anonym said...

Usch då....! Du måste kolla me doktorn o hoppas på att det inte är en blåsfisk!

Jag har klurat på det där me hur dom blåser upp sig, är det sin egen luft dom blåser upp sig me... o var får dom luft ifrån under vattnet?

Eeehh... gjorde jag bort mig nu ;)

(Niinis....inte vaken än)

11:30  
Anonymous Anonym said...

Du kanske var uppe på toan och trampade på en sån där jävla liten hård legobit??

/Vilding

12:15  

Skicka en kommentar

<< Home