onsdag, september 06, 2006

So long and thanks for all the fish...

Blev lite nyfiken på bloggers nya version, som just nu betatestas. Man kunde uppgradera sin befintliga blogg och få den nya versionen. Klart jag hoppade på det. Jag som har gmailadress och kalendrar och annat onödigt hos google. Mycket bättre med ett användarnamn och en inloggning, så når jag allt detta...

Sagt och gjort. Nu när jag gått igenom och sett att det kanske inte ändrats nåt fundamentalt, men ändå så upplevde jag sidladdningarna som rätt snabba jämfört med innan. Skulle in och kommentera lite och får inloggningsruta...vaddå...jag är ju inloggad? Försöker logga på och ser helt plötsligt att det kontot är ju överflyttat till mitt googlekonto...och jag nu INTE kan kommentera icke betabloggar...men det kommer. Det får vi väl hoppas, annars så är det inte mycket att sträva efter...så jag får väl köra den enkla varianten och ge fan i att logga in när jag kommenterar...

Dagens låt är When all is said and done med Napalm death.

Köpte en påse Eldorado, jordnötter med skal nu på morgonen. Måste bara skriva vad som står på påsen...kan innehålla spår av mandel och nötter...det hoppas jag sannerligen. :)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är mycket med inloggning dessa dagar. Jordnötter är väl gjort av ekorrar? Förstår inte vad de menar.

09:13  
Anonymous Anonym said...

Jag vill också kunna sitta o knappa lite på tangenterna, så det som jag vill ska hända, händer.
Men så är inte fallet...

Vilka nötter som har skrivit på påsen... Akta nötterna när du tuggar... :) (Så låg är min humortröskel idag!)

09:30  
Anonymous Anonym said...

Jag har haft problem med att lämna kommentarer på din sida, inte idag dock. Kanske inte har med saken att göra. Men rutan blir liksom bara blank.

Mandel i jordnötterna säger du? Och nötter? Jag blir helt förvirrad.

10:25  
Blogger mumrik said...

christopher: Jag blev bestört...jordnötterna kan innhålla nötter...

alis: Riktigt så kort är jag inte...eller lång om man tänker så... ;)

malliz: Jag har allt sett dina kommentarer ändå. Vet inte om även det beror på flyttet, men det gjorde jag ju i går kväll, så är det nåt som varit innan...beror det ju iaf inte på det. :) Ja...nötterna kan innhålla nötter...kan man inte lita på nån längre? :)

10:41  
Anonymous Anonym said...

ehhh ???.. HAHAHAHA :)

10:38  

Skicka en kommentar

<< Home