lördag, september 09, 2006

Hej Kjell...

Stackars Kjell på SIFO slet sitt hår i frustration över mina svar. Han ringde precis för att se vem, eller vad jag skulle rösta på och eller om jag bestämt mig eller ändrat mig i frågan om vilka som var trovärdiga att lägga sin röst på...ja, jag blev inte riktigt klok på frågorna. De var lindrigt sagt rörigt ihopsatta. Varje fråga för sig var klockren, men ordningen de kom i var egendomlig.

När jag sen kläckte ur mig att jag var anarkist och inte trodde på det svenska politiska systemet...ja, då trillade slanten ner och han förstod att det nog var ganska lönlöst att få mig att tycka bra, eller illa om de olika alternativen... :)

Dagens låt är Den nya tidens korståg med Totalt jävla mörker.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag brukar alltid ljuga så det ryker när jag blir intervjuad och hoppas andra människor också gör det. Det är så kul när deras statistiskt säkerställda prognoser är åt helvete fel.
När jag jobbade på en morgontidning för några år sedan blev jag uppringd och skulle ge mina åsikter om kvällspressen, jag tror aldrig stackaren som intervjuade mig hade hört en längre svada av svordomar och anklagelser i sitt liv :)

15:58  
Blogger mumrik said...

christopher: Jag brukar inte ljuga. Jag brukar i stället leka med dem... :)

10:29  
Anonymous Anonym said...

Ja, en trist söndagseftermiddag lär ju förvandlas något när Kjell på SIFO får sig en lekstund. :)

//Niinis

13:00  

Skicka en kommentar

<< Home