tisdag, september 19, 2006

Nu skall jag aldrig mer skriva en lista...

Så bara för att visa på total fantasilöshet...så följer jag trenden av idag och publicerar denna jobbiga lista

1. Tre namn jag lyssnar till: 'Vem i helvete har...!', 'Ajjj som fan!' och mumrik

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Nåt? Svårt att välja bara en sak...

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Vad skulle det vara?

4. Detta är jag rädd för: Att jag skall sluta att leva och bli gammal...

5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat, dryck och fröken R...eller möjligen fröken G (fan nu fuckar man till det igen)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Inget...man kan göra allt man verkligen vill

7. Detta tycker jag om att göra: hehe... ;)

8. Detta vill jag göra just nu: Läs punkt 7

9. Bästa känslan: Precis när man gjort det som står under punkt 8

10.Värsta känslan: Samma som fråga 9

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Får man välja?

12. Är du kär just nu: Vet inte...

13. Jag vill gifta mig? Tror inte det...

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Bestiga Vinson Massif, segla jorden runt...

15. Min käraste ägodel: Får väl bli min lille Ducati då...

16. Något jag vill ha i present: En till Ducati...

17. Detta har jag på mig just nu: Kläder...?

18. Favoritkläder: Såna som passar?

19. Favoritdjur: Av nån underlig anledning så blev det järv här

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Punk, hardcore och blues

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Man kan se några i min högerspalt

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligast : Håltimme Tråkigast: Alla andra

23. Stjärntecken: Var tvungen att kolla...vattuman

24. En bok jag gillar: Fight club av Chuck Palahniuk

25. En film jag gillar: Deltagänget

26. TV-program jag gillar: Tittar så sällan att jag inte vet nåt bra

27. Favoritdoft: bensin, olja och gummilukten som osar i depån

28. Detta äter jag gärna: Sushi

29. Dricker helst: vatten

30. Favoritgodis: skulle väl vara råa cashewnötter

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Vanuatu

32. Färg på mina ögon: Grågröna

33. Min längd: 1803 mm

34. Jag tror på: Mig själv och människans vilja att samarbeta

35. Jag spelar: Alldeles för högt säger grannarna...

36. Person jag beundrar: Dalai Lama

37. Så här bor jag: Hyresrätt ca 100 meter från Västerhavet

38. Antal döda krukväxter i hemmet: 3 stycken som lever...ett 10-tal som är frystorkade...eller nåt

39. Det här tänder mig: Fröken R när hon är arg...SÅNA ÖGON!!! :)

40. Det här gör mig avtänd: Göran Persson i tanga (right back at ya' christopher)

41. Favoritfärg: Svart och rött

42. Favoritcitat: 'Varför är det aldrig upptaget när man ringer fel?'

43. En hemlighet jag vet: Jag är bäst...men säg inget till nån annan...

44. Bästa present jag fått: Frukost på sängen av barnen...

45. Senast köpta skiva: Supremacy av Hatebreed

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Bryr mig faktiskt inte

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Bryr mig inte om det heller...

48. Udda förmåga/egenskap: Kan dra en kondom genom näsan och ut i munnen...

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Har ni sett den där hyperaktiva ekorren i Hoodwinked? Det ÄR jag... :)

50. Två personer jag vill ska göra detta test: han där och hon bredvid...

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmmm...intressant det här...det är alltså 2 med i bilden nu! Fröknarna vet inte om varann hoppas jag, eller du kanske är en av de lyckligt lottade som faktiskt har 2 som vet av varann o mår bra av det... Coolt i så fall. ;)

//Niinis

09:27  
Anonymous Anonym said...

Intressant lista! Listor är bra kul, du ser...

Jag har alltid velat kunna dra in en kådis genom näsan och ut genom munnen. Har svårt för främmande föremål i nästan.

Sushi och Hatebreed!!! Plenty good.

09:41  
Anonymous Anonym said...

Du svarade fel på några frågor, du får nog posta en ny lista. Du har väl inget bättre att göra nu ändå när du har fallit offer för ålderskrämpor :)

Erkänn att det är portvinstå!h

09:47  
Blogger mumrik said...

niinis: Jodå, bägge två känner till varandra. Sånt smyger vi inte med här inte. Av den enkla anledningen att jag inte skulle kunna ljuga om en sån sak. Om de sen mår bra av det vet jag inte, men inget som kommit fram hittills.

malliz: Näeeee...listor är inget kul. Men jag såg två punkter jag ville svara på, 40 och 48 och då ansåg jag mig tvungen att fylla i resten också. :) Vad gäller kondomen, så kan jag ett användningsområde till för den. Om jag inte har för mycket stubb, så kan jag trä den över huvudet och näsan för att sedan blåsa upp den med nosen...klockrent partytrick... :))

christopher: haha...misstänker att ett av felsvaren är punkt 40? ;)

Nope...inte portvinstå...äkta avslitet ledband här... :)

10:42  
Anonymous Anonym said...

Ursäkta.... Deltagänget??!! Och jag tror inte att du skiter i hur du ser ut. ...järv??!!...Hmm...

13:58  
Anonymous Anonym said...

Dra kådisen över huvudet och blåsa upp den med näsan kan väl var och varannan människa göra.

Till och med jag. ;)

16:05  
Anonymous Anonym said...

Antar att det var du som gjorde musikfrågorna. Jag har pillat med rättigheterna lite och nu verkar det funka... :)

16:10  
Blogger mumrik said...

alis: Japp! Deltagänget, eller National Lampoons Animalhouse som den heter i original. Den lockar fram en hel del minnen från när man var som värst. :)) Och jo, jag bryr mig inte om hur jag ser ut. Folk får ta mig för den jag är, duger inte det så är inte det mitt problem, utan deras.

malliz: Du ser...därför nämnde jag att dra den genom näsan som udda sak. :))

christopher: Jepp! Jag!

08:55  
Anonymous Anonym said...

O vad är det för fel med listor nu då? ;) Vissa kan vara både roliga och informativa :)

Har förresten jättesvårt att kommentera din blogg..många kommentarer försvinner ser det ut som och vissa får jag bara inte iväg..

/Flingan

08:47  
Blogger mumrik said...

Avskyr listor...hatar att vara 'styrd' av nåt man skrivit upp...använder inte ens inköpslistor. Vilket iofs återspeglar sig i antalet gånger per dag som jag får gå till affären... ;)

Knepigt...ingen annan som verkar ha problem. Är det när du är inloggad som det är problem? Eller är det även när du kommenterar 'anonymt' som nu?

11:38  

Skicka en kommentar

<< Home