lördag, september 08, 2007

Kul överaskning...

Har inte vägt mig på i stort sett hela sommaren. Vet att jag vägde mig den 23 Juni, skrev ner vad jag vägde då nämligen. Idag så ställde jag mig på vågen. Eftersom äldste tösen sa till mig efter att ha gått bakom mig en stund...'pappa, du ser mycket smalare ut i de kläderna...'. Nu var det inte några nya kläder direkt...så idag på morgonen ställde jag mig på vågen och jo... -7kg och det utan att banta. Träning och mycket fisk har gjort underverk. :)

Får se om jag kan ta mig ner till min gamla matchvikt 85kg...men det tror jag blir omöjligt, då jag nog lagt på lite för mycket muskelmassa...så jag får satsa på att hålla 90 kg i stället. :))

Dagens låt är Anarchy burger med The Vandals.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag blir nästan irriterad!... Kul att andras kilon bara ramlar av i förbifarten!...
Men jag gläds med dig!! ;)

13:50  
Anonymous Anonym said...

så... vad ska vi göra ikväll?

Carina

16:03  
Anonymous Anonym said...

Jag har vägt 65 sen jag var fjorton. Även när jag levde på Big Mac och folköl. Har lagt ner förhoppningarna om att någonsin se "normal" ut :)

17:21  
Blogger niinis said...

Vafaaan.....jag vill oxå bara trilla ner på vågen sådär. Måste man börja fiska nu eller vad?? :)

Förresten så är jag tillbaka på gamla bloggen igen...filåt! ;)

10:11  
Blogger niinis said...

BLÄ igen....

13:30  
Anonymous Anonym said...

Vi behöver ett mumrik-inlägg lite då och då... Pleeease.... ;)

18:31  
Blogger Min Skattkammare said...

Visste inte att sniglar har muskelmassa! Oj, va´mycket man lär sig i bloggvärlden. Ha ha!
Har skrivit en kommentar i inlägget om tomma ölburkar.

10:40  

Skicka en kommentar

<< Home